Ние от IDEA HOBBY подготвяме всяка Ваша поръчка с необходимото внимание, но поради следните обстоятелства е възможно продуктите Ви да пристигнат в недобро, повредено или несъответстващо състояние:
- човешка грешка;
- повреда при транспорт;
- форсмажорни обстоятелства.
Ние ще приемем всяка една Ваша рекламация при следните случаи:
- вместо поръчан от Вас продукт/продукти, ние сме Ви изпратили друг без предварително да сме уточнили това с Вас по телефон и/или ел. поща;
- установяване на щети по продукта/продуктите след първоначалното отваряне на пратката, но не такива, които са причинени вследствие на транспорта, т.е. без видимо нарушаване на целостта на опаковката.
Как ще Ви компенсираме за посочените по-горе случаи:
- ако продуктът, който е пристигнал при Вас в повредено състояние или по наша грешка е бил заменен с друг, и ако същият е наличен в нашия склад към момента на установяване на проблема, ще го изпратим към Вас в срок от 3-7 работни дни след установяване на проблема, изцяло за наша сметка включително цената на куриерската услуга.
- ако продуктът, който е пристигнал при Вас в повредено състояние или по наша грешка е бил заменен с друг, но същият не е наличен в нашия склад към момента на установяване на проблема, ще Ви възстановим равностойността на продукта/продуктите по един от следните начини:
- чрез банков превод;
- паричен превод;
- възстановяване на стойността по Вашата кредитна/дебитна карта;
- възстановяване на стойността по Вашия PayPal account.
Начинът на възстановяване на средствата ще зависи от избрания от Вас метод за плащане при финализиране на Вашата поръчка.
Ние няма да можем да приемем предявената от Вас рекламация при следните случаи:
- установяване на щети по продукта/продуктите вследствие на транспорта. Моля да имате предвид, че когато продуктите са повредени вследствие на транспорта, отговорността за това е изцяло на куриерската компания, чрез която доставяме Вашата поръчка. За да можете да получите компенсация за повредените продукт/продукти е необходимо да предявите иск пред куриера, който доставя пратката в момента на получаването ѝ. В този случай куриерът изготвя протокол в 2 екземпляра, вследствие на който, куриерската компания Ви предоставя компенсация в размер и по начин съгласно тяхната политика. Затова, най-учтиво Ви молим да оглеждате внимателно целостта на опаковката при приемането на пратката, както и да проверите съдържанието ѝ в присъствието на куриера.
- грешно поръчани от Вас продукт/продукти. В случай, че при оформянето на Вашата поръчка Вие сте пропуснали да поръчате важен за Вас продукт или вместо желан от Вас продукт сте поръчали друг, ние ще Ви изпратим правилния продукт. Транспортните разходи в двете посоки /връщане на сгрешения от Вас продукт/продукти и изпращане към Вас на правилния продукт/продукти/ са изцяло за Ваша сметка и съответно се извършва доплащане/връщане на пари, ако има разлика в единичната цена на заменените продукти.
За да заявите рекламация, моля попълнете формуляра по-долу или се обадете на тел. +359887460763.