Език:
BG
Добре дошли в нашия магазин!

Количка

0 артикула
Филтри

Категории

Оформяне на поръчка, доставка, плащане

Как да се регистрирам?

Регистрацията може да направите от меню Регистрация в горния десен ъгъл на всяка страница на сайта. Попълнете всички полета, отбелязани със *. Регистрацията може да направите преди да започнете с пазаруването или при финализиране на поръчката. Не е необходимо да имате регистрация за да пазарувате в сайта, но Ви препоръчваме да я направите, за да се възползвате от всички удобства, специални предложения и информация като наши регистрирани клиенти.

 

Как да пазарувам?

Изберете продукта, който желаете, като използвате лявата колона - меню Категории. Там продуктите са разпределени по вид и предназначение в основни категории и подкатегории. Ако желаете да поръчате 1 брой от съответния продукт, можете да натиснете бутон Добави в количката. В случай, че желаете по-голямо количество, моля влезте в продукта и изберете количеството, след което натиснете бутон Добави в количката .След като приключите с избора, от меню Количка  /в горната дясна част на всяка страница на сайта/ можете да финализирате Вашата поръчка, като изберете удобният за Вас Метод на плащане  и Метод на доставка.

 

След колко време ще получа поръчката си?

Ние от ИДЕЯ ХОБИ, се отнасяме с грижа и отговорност към всяка поръчка от Вас, нашият Клиент. Затова за нас е важно да обработим и изпратим Вашата поръчка възможно най-бързо. Времето за това, зависи от моментната натовареност на постъпващите поръчки и от наличността на продуктите. Обичайното време за обработка и изпращане на Вашата поръчка е от 1 до 3 работни дни, след деня на получаването ѝ, а деня за получаване обичайно е следващия работен ден след деня на изпращане /освен ако населеното място в което живеете не се обслужва по специален график от избрания от Вас куриер/. Важна част от нашата практика е да Ви информираме своевременно на посочения от Вас телефон, за приетата поръчка и денят, в който ще я изпратим към Вас. Ако не се свържем с Вас на посочения телефон най-късно на следващия работен ден, след като сте направили поръчка, това означава, че вероятно е възникнал проблем при финализирането ѝ и ние не сме я получили. В този случай, моля свържете се с нас на тел. 0887460763 за повече информация.

 

Каква ще бъде цената на доставката?

 

Безплатна доставка до офис на Еконт за всички поръчки над 50 лв.

Безплатна доставка до адрес за всички поръчки над 100 лв.

 

Във всички останали случаи, цената на куриерската услуга е за сметка на клиента и зависи от теглото и обема на поръчаните стоки, както и от това дали е посочен адрес за получаване или офис на куриерската фирма. Точният размер на дължимата от Вас сума за куриерската услуга ще можете да видите на екрана при финализиране на Вашата поръчка, след като сте избрали предпочитания от Вас Метод на плащане и Метод на доставка. Тъй като знаем, че за Вас, нашият клиент, е важно цената на доставката да бъде възможно най-ниска, поръчвайки от нашия он-лайн магазин, Вие ще ползвате значителни отстъпка от базовата цена на куриерите Еконт експрес и Спиди, поради факта, че сме техни интегрирани партньори.

 

Как да платя поръчаните от мен стоки

Направените на сайта www.ideahobby.bg поръчки, се заплащат по следните три възможни начина:

  • в брой при получаване на стоките, под формата на наложен платеж на представителя на куриерската фирма;
  • авансово, чрез дебитни карти, издадени чрез системата БОРИКА или кредитни карти VISA или MASTERCARD - повече информация за политиката за защита на личните данни можете да прочетете от меню Защита на личните данни в долната част на екрана на всяка страница на този сайт.
  • по банков път на основание издадена фактура. В този случай е необходимо първо да направите превода, след като получите потвърждение от нас, че поръчката Ви е готова за изпращане. Веднага след като получим превода, изпращаме поръчката към Вас.

 

Как мога да направя рекламация, ако има някакъв проблем със стоките?

Рекламация може да направите от меню Рекламации в долната част на екрана, като попълните приложената форма. След като уточним причините за рекламацията, ние Ви изпращаме отново стоката, а Вие ни връщате рекламираната - повече информация можете да прочетете в посоченото меню.

Важно!!!

Когато приемате поръчката си от куриерската фирма, винаги оглеждайте за целостта на транспортната опаковка и ако забележите нарушения, непременно трябва да бъдат описани в протокол от представителя на куриерската фирма /това е тяхно право и задължение/. Това е изцяло във Ваш интерес, тъй като в случай, че има щети по стоката, вследствие на транспортирането и те не се опишат по съответния ред, впоследствие ние няма да можем да признаем рекламацията Ви. Нещо повече, съгласно правилата на куриерската фирма, Вие имате право и дори е желателно в присъствието на куриера да отворите пратката и след като се убедите в нейния добър вид, да заплатите дължимата по товарителницата сума.

 

Как мога да поискам издаване на фактура или други специални изисквания, ако има такива?

Това може да направите чрез описване на Вашите изисквания в полето за Специални инструкции при финализиране на поръчката.

 

За всякакви въпроси свързани с он-лайн магазина ни, можете да се обадите на тел. 0887460763.

ИДЕЯ ХОБИ Ви желае приятно пазаруване! 

Нови продукти

Върни До Горе