Език:
BG
Валута:
BGN
  • BGN
  • EUR
Добре дошли в нашия магазин!

Количка

0 артикула
Филтри

Категории

Често задавани въпроси

Как да се регистрирам?

Регистрацията може да направите от меню Регистрация в горния десен ъгъл на всяка страница на сайта. Попълнете всички полета, отбелязани със *. Регистрацията може да направите преди да започнете с пазаруването или при финализиране на поръчката. Не е необходимо да имате регистрация за да пазарувате в сайта, но Ви препоръчваме да я направите, за да се възползвате от всички удобства, специални предложения и информация като наши регистрирани клиенти.

Как да пазарувам?

Изберете продукта, който желаете, като използвате лявата колона - меню Категории. Там продуктите са разпределени по вид и предназначение в основни категории, подкатегории. От детайли на продукта изберете цвят, разфасовка и количество и натиснете бутон Добави в количката. След като приключите с избора, от меню Количка в дясната колона натиснете бутона Виж & Купи за преглед и корекции, ако има такива. Финализирайте поръчката, следвайки стъпките от менюто.

След колко време ще получа поръчката си?

Всяка приета поръчка се обработва и изпраща към клиента по следния график:

Ден на приемане на поръчката Ден на изпращане на поръчката
Понеделник Най-късно в сряда
Вторник Най-късно в четвъртък
Сряда Най-късно в петък
Четвъртък Най-късно в петък
Петък Най-късно в понеделник
Събота Най-късно във вторник
Неделя Най-късно във вторник

 

Времето за пристигане до Вас, на вече изпратената поръчка, зависи от избора на куриер и вида на услугата, напр.: ако сте избрали доставка до офис на Еконт Експрес, Вие ще можете да вземете поръчката си от офиса в деня следващ изпращането на поръчката. Ако сте избрали доставка  до адрес чрез Еконт Експрес, Вие ще получите поръчката си в деня следващ изпращането на поръчката, с изключение на съботния ден /ако държите да получите поръчката си в събота е нужно да заплатите допълнителна такса на куриера от 2лв. по стандартните тарифи на Еконт за разнос в съботен ден/. Ако сте избрали икономична доставка до адрес по Спиди, ще получите поръчката си на по-следващия ден след деня на изпращането. Изключение от посочените примери са по-малките населени места с определен график на обслужване от куриерските фирми.

Каква ще бъде цената на доставката?

Цената на куриерската услуга зависи от теглото и обема на поръчаните стоки, както и от това дали е посочен адрес за получаване или офис на куриерската фирма. Общо взето за повечето поръчки цената на куриерската услуга варира между 3.50 и 8.00 лв. Точният размер на дължимата от Вас сума за куриерската услуга ще можете да видите на екрана "Метод на доставка", след като сте посочили дали доставката ще бъде до Ваш адрес или до офис на куриерската фирма. Дължимата от Вас сума за куриерската услуга е изчислена с 20% отстъпка от базовата цена на Еконт експрес и 30% отстъпка от базовата цена на Спиди, поради факта, че ние сме техни интегрирани партньори. Обърнете също така внимание на това, че цената на куриерската услуга и таксата наложен платеж не се добавят към стойността на поръчаните от Вас стоки, а се визуализират на екрана информативно и са дължими при получаването и заплащането на Вашата поръчка. Когато обаче избирате да платите чрез дебитна/кредитна карта, тогава на екрана се визуализира общата сума която дължите, включително куриерската такса.

За поръчки на стойност и по-големи от 50лв., цената на траспортната услуга е за наша сметка, при условие че клиента е посочил място за получаване на поръчката, удобен за него офис на Еконт Експрес. В противен случай цената на транспортната услуга е за сметка на клиента.

За поръчки на стойност и по-големи от 100лв., цената на транспортната услуга е за наша сметка, а доставката е до посочено от клиента място - адрес на клиента или офис на куриерската фирма

Как да платя поръчаните от мен стоки

Направените на сайта www.ideahobby.bg поръчки, се заплащат по следните 2 възможни начина:

  • в брой при получаване на стоките, под формата на наложен платеж на представителя на куриерската фирма;
  • авансово, чрез дебитни карти, издадени чрез системата БОРИКА или кредитни карти VISA или MASTERCARD - повече информация за политиката за защита на личните данни можете да прочетете от меню Защита на личните данни в долната част на екрана на всяка страница на този сайт

Как мога да направя рекламация, ако има някакъв проблем със стоките?

Рекламация може да направите от меню Рекламации в долната част на екрана, като попълните приложената форма. След като уточним причините за рекламацията, ние Ви изпращаме отново стоката, а Вие ни връщате рекламираната - повече информация можете да прочетете в посоченото меню.

Важно!!!

Когато приемате поръчката си от куриерската фирма, винаги оглеждайте за целостта на транспортната опаковка и ако забележите нарушения, непременно трябва да бъдат описани в протокол от представителя на куриерската фирма /това е тяхно правило и задължение/. Това е във Ваш интерес, тъй като ако има щети по стоката, вследствие на транспортирането и те не се опишат по съответния ред, впоследствие ние няма да можем да признаем рекламацията Ви, тъй като куриерската фирма няма да е регистрирала в писмен вид щетата. Нещо повече, съгласно правилата на куриерската фирма, Вие имате право и дори е желателно в присъствието на куриера да отворите пратката и след като се убедите в нейния добър вид, да заплатите дължимата по товарителницата сума.

Как мога да поискам издаване на фактура или други специални изисквания, ако има такива?

Това може да направите чрез описване на Вашите изисквания в полето за допълнителни инструкции при финализиране на поръчката. 

Нови продукти

Върни До Горе